Obchodní podmínky

PROVOZOVATEL INTERNETOVÉHO OBCHODU 

 

Obchodní firma: H.STORE s.r.o. 
Ulice a číslo popisné: Vřesce 55, 
Město a PSČ: Ratibořské Hory 391 43
Stát: Czech Republic

IČO: 09832637,  
DIČ: CZ09832637

Bankovní spojení:
CZK: 2001933370/2010
EUR: 2701933398/2010

ODPOVĚDNÁ OSOBA A KONTAKT

Domenico Ferrara
info@gammapiu.cz

 

ADRESA VRÁCENÍ ZÁSILEK DO 14 DNŮ 

Bílkova 294
Chýnov 391 55 
Česká republika
Vyplňte tento formulář: FORMULÁŘ 


ADRESA PRO REKLAMACE

Podnikatelská 565,
190 11 Praha 9
Česká republika
E-mail: customerservice@gammapiu.cz
Tel.: 603 525 507
Vyplňte tento formulář: FORMULÁŘ 


Kupující

Spotřebitel, firma, státní instituce.

 

Objednávání

U nás můžete nakupovat 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Zboží objednáváte jednoduše na e-eshopu, popřípadě po telefonu nebo mailem. Všechny ceny jsou uvedeny s DPH 21%. Zboží vám můžeme zaslat po celé České Republice a Slovensku (dle individuálních podmínek).

Storno objednávky ze strany zákazníka: Svou objednávku můžete do 24 hodin po jejím uskutečnění zrušit zasláním emailu na info@gammapiu.cz nebo telefonicky na tel. čísle +420 725 100 868.

Potvrzení objednávky

Objednávka je přijata většinou ihned, nebo do několika hodin, potvrzení objednávky je odesláno e-mailem na adresu kupujícího. Doklad o koupi, sloužící též jako daňový doklad je součástí zásilky.

DOPRAVA

DOPRAVCE

CENA BEZ DPH

DOBA DODANÍ

PPL PARCEL SHOP

35 KČ

1-5 PRACOVNÍ DNY

PPL

100 KČ

1-5 PRACOVNÍ DNY

PPL

6 €

1-5 PRACOVNÍ DNY

Dodací lhůta

Jestliže je zboží k dispozici skladem, je zásilka expedována do 1-5 pracovních dní. V případě, že zboží není dostupné do 14 pracovních dní, kupujícího včas informujeme a sdělíme případný možný termín dodání zboží, popřípadě se s ním domluvíme na dalším řešení (zboží podobného charakteru atd.) O dodání zboží přepravce zpravidla předem informuje. 

Pro velkoobchody platí, že pokud není zboží skladem, může jeho dodání trvat až tři měsíce. 

Převzetí zásilky

V případě jakýchkoliv závad je kupující povinen tuto skutečnost neprodleně oznámit přepravci a sepsat s ním protokol o poškození zásilky. Jako další krok, prosím, kontaktujte naši firmu, aby bylo možné celou záležitost ihned vyřešit.
Cena dopravy je vypočítávána na základě objemu zboží a druhu dopravy, který zvolíte. 

Způsob úhrady

Zboží je možné hradit následujícími způsoby:

  • platba předem bankovním převodem na účet:
    CZK: 2001933370/ 2010
    EUR: 2701933398/ 2010
  • platba dobírkou při dopravě přepravní službou

Právo na odstoupení od smlouvy

Spotřebitel, který zakoupil zboží jinak než osobně a bylo mu doručeno libovolnou přepravní službou, má v souladu s Občanským zákoníkem §1832 č.89/2012Sb.právo odstoupit od smlouvy do 14-ti dnů od převzetí zboží. Pro odstoupení od smlouvy je třeba písemně dodavateli oznámit odstoupení od smlouvy a poté zaslat dodavateli kompletní zboží do 14-ti dnů od odstoupení. Prodávající je povinen vrátit kupujicímu zaplacené finanční částky nejpozději do 14 dnů od odstoupení. Finanční částka bude vrácena na bankovní účet kupujicího dle dohody se spotřebitelem.

Toto právo se vztahuje pouze na nepoužité zboží! Není možné vracet zboží, se kterým se již pracovalo. 

V případě, že jste podnikatelem, tzn. právnickou osobou či osobou, jež zboží objednala v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání (tedy na IČO), zákonná možnost Odstoupení od kupní smlouvy ve 14 dnech se na vás nevztahuje.

Vrácení do 14 dnů
Podmínky pro vrácení zboží: nepoškozené, nepoužité (bez známek užívání), v originálním balení a s veškerým příslušenstvím

Součástí balení musí být také vyplněný formulář (viz odkaz výše) a doklad o koupi. 

Pokud nebudou splněny tyto náležitosti, vrácení nebude uznáno.

Reklamace

Pokud bylo zboží doručeno přepravní službou či poštou, zašlete výrobek zpět na adresu Gamma Più, Podnikatelská 565, 190 11 Praha 9 Česká republika a označte jej viditelně jako "REKLAMACE". Zboží je třeba odeslat jako obyčejnou zásilku ne jako dobírku. Zásilky na dobírku NEBUDOU převzaty. Výrobek je třeba zabalit do původního obalu a nezbytně nutné přiložit k produktu dokument o zaplacení, kde budou viditelné vaše údaje ( faktura, objednávka...). Pokud tak neučiníte, reklamace nebude uznána. 

Je třeba také přidat fakturu za reklamované zboží, popis závady, číslo vašeho bankovního účtu a vyplněnou poslední stranu z návodu a záruky, která je součástí balení. Po přijetí zásilky bude výrobek předán reklamačnímu oddělení k vyřízení reklamace. Reklamace bude vyřízena ve 30denní lhůtě.

 
Jaké údaje shromažďujeme?

Pro uskutečnění obchodní transakce potřebujeme znát vaše jméno (případně jméno firmy, IČ, DIČ a kontaktní osobu), adresu (fakturační, pokud se liší, tak i dodací), stát, telefonní a emailový kontakt. Zachováváme také veškeré vaše obchodní transakce provedené na našem e-shopu. 

Jelikož je naším oprávněným zájmem informovat Vás o novinkách a výhodných nabídkách, budou vámi poskytnuté údaje nadále používány pro marketingové účely spojené s vaší objednávkou.  

O kom údaje shromažďujeme?

Subjektem, jehož osobní údaje zpracováváme je každý zákazník, vystupující jako fyzická nebo právnická osoba. Dalším subjektem pak také osoba, která nám poskytla souhlas se zpracováním osobních údajů v rámci marketingu.

Komu dál umožníme zpracování údajů?

Naše společnost využívá několik externích společností, které nám poskytují služby s provozem internetového obchodu. Těmto společnostem předáváme osobní údaje za účelem přímého marketingu nebo vedení anonymních statistik v rámci tzv. cookies.

K čemu údaje slouží a jak dlouho je uchováváme?

Při průběhu obchodní transakce a dodání zboží je nutné s Vámi komunikovat a mít pohromadě výše zmíněné údaje, které získáme právě při Vaší registraci nebo nákupu. Buď tedy trvale nebo pouze dočasně. Jelikož jsou tyto Vaše osobní údaje získávány za účelem realizace obchodní transakce, není nutný Váš výslovný souhlas.
Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.

Jak můžete existenci těchto dat ovlivnit?

Po přihlášení do Vašeho uživatelského účtu na eshopu www.gammapiu.cz můžete tyto údaje editovat či mazat. Z účetních důvodů samozřejmě není možné jakkoli zasahovat do fakturačních údajů. V případě, že chcete Vaši registraci zcela zrušit, stačí v editaci uživatelského účtu použít tlačítko „Odstranit můj uživatelský účet“.

Máte také právo na kopii Vašich osobních údajů, právo na přenositelnost, právo na námitku. Pokud jste nám poskytli souhlas se zpracováním osobních údajů, máte také právo tento souhlas odvolat.

Cookies

Pro správnou funkci webové prezentace je nezbytné umístit tzv. cookies na zařízení návštěvníka webové prezentace. Cookies jsou malé soubory, které internetové stránky ukládají na počítač nebo mobilní zařízení Uživatele v okamžiku, kdy tyto stánky Uživatel začne využívat.

V rámci webové prezentace jsou používány následující cookies, nutné pro správnou funkčnost webové prezentace (e-shopu):

  • Google Analytics
  • Google Adwords
  • Google Remarketing
  • Facebook

Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu

Vážený spotřebiteli, jestli se domníváte, že jsme Vás poškodili, nebo nedostáli svým závazkům, pište na naši emailovou adresu info@gammapiu.cz.

Pokud se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě zákona č. 378/2015, kterým se mění zákon č. 634/1992 Sb.,o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu. Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem je Česká obchodní inspekce,nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu.

U České obchodní inspekce má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře, dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekcehttps://adr.coi.cz/cs. Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé. Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU, která je dostupná on-line

Návrh zde může podat jenom spotřebitel žijící v EU na obchodníka se sídlem v EU. Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu na emailovou adresu adr@mpo.cz. V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika. Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy. 

Zavěrečná ustanovení

Odesláním elektronické objednávky kupující bez výhrad přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, jakož i platnou cenu objednaného zboží včetně přepravného či balného, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak. Odeslanou objednávkou je kupující neodvolatelně vázán.

Provozujeme velkoobchodní prodej

V případě zájmu o velkoobchodní odběr našeho sortimentu je možné založit účet na e-shopu, kde poté získáte přístup k velkoobchodním cenám, popřípadě nás prosím kontaktujte na tel. 725 100 868, kde Vám sdělíme podmínky a bližší informace týkající se velkoobchodní spolupráce.

Elektronická evidence tržeb

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat tržbu daně on-line. V případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

V nastavení svého prohlížeče může uživatel používání cookies zakázat.

Zpět do obchodu